sâmbătă, 8 august 2009

CASTIGATOARELE CONCURSULUI “Doua sedinte de machiaj gratuite - Whisper Make-up Moments”!

Buna ziua,

Asa cum am anuntat, astazi afisez numele fericitelor castigatoare ale celor doua sedinte de make-up profesional, oferite gratuit 100% de catre Whisper Make-up Moments. Dragutele domnisoare sunt: Gabriela S. & Ionela V. Dragele mele, felicitari! Veti primi un e-mail si va astept cu drag sa va confirmati premiul (in maxim 7 zile).

Pentru ca ieri am facut o promisiune, iata ca ma tin de cuvant: TOATE CONCURENTELE, DAR SI PRIETENELE SI COLEGELE ACESTORA (care se regasesc in lista celor 5 e-mail-uri pe care mi le-ati trimis fiecare dintre dvs) vor primi ca premiu de participare o reducere de 20 % din pretul oricarui tip de machiaj, in perioada 10 August – 30 Septembrie 2009!

Felicitari tuturor!

Voi reveni cu fotografii ale castigatoarelor, precum si cu alte surprize!

Un comentariu:

Aveti o opinie? Exprimati-o! Aveti o intrebare? Scrieti-mi aici si va raspund numaidecat!

Ce s-a intamplat azi in istorie

Postări populare