marți, 18 august 2009

Prima castigatoare a unui machiaj profesional Whisper



Whisper Make-up Moments: Sa ne cunoastem mai intai, spune-mi, te rog, ceva despre tine.
Ionela: Numele meu este Ionela, am absolvit facultatea de Comert din cadrul ASE-ului; momentan sunt masteranda a Facultatii de Management, ASE si lucrez de 3 ani in domeniul leasingului.
Whisper Make-up Moments: Care a fost primul gand atunci cand ai aflat ca esti castigatoarea unei sedinte de machiaj profesional Whisper Make-up?
Ionela: M-am gandit ca sunt norocoasa sa am ocazia sa fiu machiata de un profesionist chiar de ziua mea!
Whisper Make-up Moments: Cum ti s-au parut conditiile de participare la concurs?
Ionela: Cat se poate de clare.
Whisper Make-up Moments: Ce crezi ca admira cei mai multi barbati la o femeie?
Ionela: Barbatilor le plac femeile hotarate care stiu ce vor si lupta pentru asta.
Whisper Make-up Moments: Daca ar fi sa alegi un singur produs de make-up, care ar fi acela?
Ionela: Rimelul.
Whisper Make-up Moments: Spune-mi cat de des te machiezi?
Ionela: 5 zile pe saptamana atunci cand merg la munca. Machiajul este unul simplu: fond de ten, blush si rimel.
Whisper Make-up Moments: Esti o femeie frumoasa, cu trasaturi deosebite. Care este secretul frumusetii tale?
Ionela: Dorm mult, nu pierd noptile, am grija ce mananc, fac sport, ma demachiez mereu seara.
Whisper Make-up Moments: Sa le impartasim cititoarelor acestui blog cateva cuvinte despre aceasta experienta Whisper Make-up Moments…
Ionela: Liliana este o persoana foarte draguta, calda, talentata si profesionista in ceea ce face.
Whisper Make-up Moments: O ultima intrebare: ce parere ai despre campania Whisper, intitulata “Sustin frumusetea sub toate formele ei!”?
Ionela: Nu cunosc foarte multe detalii referitoare la campanie.
Whisper Make-up Moments: Campania este abia la inceput si va fi de lunga durata. Promisiunea noastra este ca vom face tot posibilul sa afle si celelalte cititoare ale noastre cat mai multe informatii despre aceasta campanie.

Multumim pentru interviu, Ionela si La multi ani!!
P.S. Ionela este una dintre cele doua castigatoare ale primului nostru concurs! :) Trebuie sa mentionez ca are un umor deosebit si ca a fost numai un zambet pe tot parcursul sedintei de machiaj! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveti o opinie? Exprimati-o! Aveti o intrebare? Scrieti-mi aici si va raspund numaidecat!

Ce s-a intamplat azi in istorie

Postări populare