vineri, 27 august 2010

Machiajul ochilor caprui

Multe persoane considera ca ochii caprui sunt destul de obisnuiti, ca nu ies in evidenta, insa se inseala: ochii caprui au o expresivitate aparte, in plus, se preteaza a fi machiati in nuante de farduri dintre cele mai diverse. Ochii caprui pot fi in tonalitate mai deschisa - ochi precum chihlimbarul ori mierea de albine sau intr-o tonalitate mai inchisa - spre negru.

Pentru ochii caprui - deschis alegeti farduri in nuante precum albastru, violet intens. Daca aveti ochi caprui - inchis mizati pe nuante precum roz, lila, rosu, galben, albastru deschis, verde, bej - crem, auriu.







10 comentarii:

  1. Eu am ochii caprui si de la soare se fac jumatate verzi mari si bulbucati, niciodata nu reusesc sa combin culorile in asa fel incat sa mi iasa in evidenta. Astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Iti recomand sa te machiezi cu farduri in nuante de maro - roscat, roz, auriu, violet, pruna iar pe mijlocul pleoapei superioare, exact pe centru sa aplici o culoare intr-un ton mai inchis.
    Evita albastru si verdele.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna mar interesa si pe mine un manual de cosmetica urgent

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, iti recomand cursurile de cosmetica si machiaj (in format electronic sau tiparit). Au informatii complexe, bine structurate, asadar ti le recomand. Pretul unui astfel de curs este de 50 lei (in format electronic) sau 60 lei (in format printat).

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am ochii căprui-caramel. Ador felul în care par de ciocolată când mă machiez cu mov sau cu nuanţe intense! Păcat că fetele nu apreciază nuanţa asta cum trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  6. dar cum achit daca comand curs de machiaj printat

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara,


    Comanda se face pe e-mail, unde specificati adresa completa si numele dvs. Cursul va fi trimis prin Posta Romana si achitati la ridicarea coletului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,eu am ochi caprui,la soare verzui... cu ce culori ar trebui sa ma dau?

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine m-ar interesa un curs de machiaj face to face sau niste video ceva..consider ca mi-ar prinde mai bine..insa unicul oras unde as putea sa ajung este Iasi..ai vreo recomandare buna pentru mine..chiar sunt foarte interesata.mersi mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna eu am ochii verzi dar la soare tind spre o nuanta de albastru ce culori mi s-ar potrivii ca sa imi iese ochii in evidenta mai ales ca eu am tenul deschis??? mersi mult

    RăspundețiȘtergere

Aveti o opinie? Exprimati-o! Aveti o intrebare? Scrieti-mi aici si va raspund numaidecat!

Ce s-a intamplat azi in istorie

Postări populare